We hebben een nieuwe website

Ja, dat zie je goed! Schouwburg Concertzaal Tilburg heeft een gloednieuwe website. De afgelopen maanden is er achter de schermen keihard gewerkt aan een nieuwe online omgeving, zodat we jou nog meer én beter op de hoogte kunnen houden van al het mooist dat hier in huis plaats vindt. De zoekfunctie is verbeterd, evenals de gebruiksvriendelijkheid van de site op je mobiele telefoon en we zetten flinke stappen voorwaarts op het gebied van toegankelijkheid. Zo kun je de site ook in het Engels lezen, filteren op voorstellingen met audiodescriptie of het lettertype aanpassen. Voorstellingen verdwijnen ook niet meer van de website na aanvang, maar blijven nog een tijdje zichtbaar. Zo kun je ook ‘the day after’ nog lezen over de voorstelling, het concert tippen aan vrienden of toch nog even die extra info bekijken.

(Her-)activeer je account | log opnieuw in

Wat onveranderd is, is je account. Daarin vind je nog steeds je gekochte tickets. In verband met jouw privacy, zijn je persoonlijke gegevens niet meeverhuisd. Daarom moet je je account opnieuw activeren. Dat is heel eenvoudig:

  • Ga naar je account;

Klik vervolgens op ‘Klik hier en activeer je account’;

  • Vul vervolgens je e-mailadres en je (nieuwe) wachtwoord in (2x) en kies ‘account activeren’;
  • Ga naar je mailbox en bevestig je account;
  • Log vervolgens in op je account;
  • En voila; daar is je persoonlijke account weer!

Let op:

  • Maak GEEN nieuw account aan! Je tickets zijn gekoppeld aan je e-mailadres.
  • Twijfel je over je mailadres of ondervind je problemen bij het inloggen, neem dan contact op met Ticketservice.

Markeer opnieuw je favorieten!

Had je favorieten gemarkeerd op de oude website? Ook die moet je opnieuw aanmaken. Je favorieten zijn gekoppeld aan je persoonlijke account.

Hoewel we ons best hebben gedaan alle functionaliteiten van onze nieuwe website te testen, kan het zijn dat iets niet naar behoren werkt. Kom je een foutje of hapering tegen, stuur ons dan een mailtje. Dan lossen we het op!